top of page

Ingrijirea unghiilor


In acest blog post am sa va prezint colectia mea de oje :)

Dupa aplicarea base coat-ului si a ojei, la final imi place sa folosesc un top coat. Aleg intre Essence gel-look plumping top coat si Rimmel London 60 seconds no. 740 Clear. Ambele ofera un finish stralucitor, lasand o suprafata neteda pe unghii si ajuta la o manichiura/pedichiura de lunga durata.

Una din ojele mele preferate este de la Flormar Wet Look no. WL02, o nuanta de verde pastel, minunata pentru vara :)

Urmatoarea este tot o nuanta de pastel, de la Miss Sporty - Et Voilà French Manicure Rock Salt no. 010. Si aceasta este perfecta pentru vara.

Combinatia de oje pe care o ador, dar care este mult mai potrivita pentru anotimpul rece, in special de sarbatori este formata din: Rimmel London 60 seconds no 800 Black Out & Golden Rose Jolly Jewels no 106; Rimmel London 60 seconds no 800 Black Out & Farmasi Shimmer no 206; Rimmel London 60 seconds no 800 Black Out & Pupa Milano Lasting Color no 802; Rimmel London 60 seconds no 800 Black Out & Gabrini Multivitamin no 366.

De fiecare data aplic doua straturi de oja Rimmel Black Out si apoi unul sau doua straturi de oja shimmery.

Tot in anotimpul rece aleg sa port urmatoarele lacuri de unghii: Essence Colour & Go no 72, Inches Aura (din pacate nu imi amintesc de unde am achizitionat-o si nu are numar sau un nume pentru nuanta, insa imi place foarte mult), Avon Nailwear pro+ Midnight Green si Rimmel London Rapid Ruby no 320.

In timpul verii imi place foarte mult sa folosesc oje in culori vesele, asa cum sunt urmatoarele: Rimmel Rita Ora 860 Bestival Blue, Rimmel London I love Lasting Finish 270 Hot Shot, Flormar Supershine no 09, Flormar Supermatte no M113, Flormar nail enamel no 429, Gabrini Multivitamin no 318 si Avon Nailwear pro+ Orchid Splash.

Nuante care se potrivesc indiferent de anotimp sunt: Miss Sporty Et Voilà French Manicure! Oh Oui Pastel Shades no 15, Rimmel London 60 seconds Ring a ring O'Roses no 262 si Rimmel London 60 seconds Rose Libertine no 405.

Toate lacurile de unghii din acest blog post au fost aplicate in doua straturi, fara a aplica insa base coat sau top coat.

bottom of page