top of page

Review & Swatches Paleta Storm Sleek


Ador paleta aceasta; inainte de cea din imagine am mai avut doua :)

Spre deosebire de cele dinainte, paleta aceasta nu mai are pe farduri acel model in relief si am observat ca sunt mult mai calitative. Fardurile din celelalte doua palete erau mai prafoase si nu aveau o rezistenta indelungata pe pleoape, in comparatie cu acestea care sunt rezistente pe pleoape o perioada lunga de timp si nu sunt deloc prafoase.

Celelalte doua palete le-am cumparat de pe site-ul makeupshop.ro

Iubesc aceasta paleta pentru ca are nuante atat potrivite pentru un machiaj simplu, natural de zi, cat si nuante potrivite pentru un machiaj glam de seara.

Nuantele mele preferate sunt:

- sand storm

- snow storm (o nuanta perfecta pentru iluminare in coltul intern al ochiului si pe arcade)

- calm before the storm

- thunder storm

- dust storm

In primul rand se afla nuantele naturale, perfecte pentru un machiaj de zi:

Pe randul de jos se afla nuantele care te ajuta pentru un machiaj sofisticat de seara.

Pentru swatch-urile din imagini nu am folosit o baza, insa atunci cand le folosesc pe pleoape aplic ca si baza Jumbo Eye Pencil de la Nyx in nuanta Milk.

Nunatele sunt pigmentate, cu exceptia sand storm & calm before the storm la care trebuie un pic insistat.

Voi ce palete preferati de la Sleek?

bottom of page