top of page

Review Avène Cleanance Solaire SPF 30 & Avène Apa termala Spray


Astazi am sa va povestesc despre crema mea preferata pentru fata, este de la Avène si se numeste Cleanance SPF 30.

Ei spun ca:

  • ofera protectie ridicata, are efect matifiant si este destinata tenului cu tendinta acneica

  • este rezistenta la apa

  • nu contine parabeni

  • hipoalergenica

  • non comedogen

Indicatii: pentru pielea cu tendinta acneica si in general pentru toate tipurle de piele expuse intens la soare.

Proprietati: fotoprotectie UV foarte puternica datorita unei asocieri exclusive de ingrediente active Sunsitive protection. Complex fotoprotector stabil si eficient pentru o perioada indelungata de timp. Pretocoferil - este puternic anti-oxidant, iar apa termala Avène are proprietati calmante si anti-iritante. Monolaurin, cu efect seboreglator matifiaza pielea regland productia de sebum. Transparenta la aplicare, textura sa fluida si lejera protejeaza, hidrateaza si matifiaza pielea cu tendinta acneica.

Ce spun eu: Este transparenta la aplicare, are o textura fluida si lejera, hidrateaza si matifiaza pielea. Dupa aplicare imi simt pielea matasoasa la atingere.

Un alt punct forte al acestei creme este ambalajul, fiind dotata cu o pompita, ceea ce usureaza aplicarea acesteia si foarte important, poti doza cantitatea dorita.

Nu-mi lasa o pelicula alba pe fata, asa cum se intampla de obicei cu cremele de fata ce contin SPF, si avand tenul gras in zona T, nu am observat sa-mi creezee exces de sebuum. Efectul matifiant insa nu dureaza pana la sfarsitul zilei.

In ceea ce priveste protectia UV, va pot spune ca nu am incercat-o la plaja sau la piscina, ci am utilizat-o zi de zi, in oras si nu am avut probleme cu fata, m-a protejat impotriva arsurilor solare.

Sunt multumita de aceasta crema de fata si am sa o recumpar.

Am gasit acest video care sa va ajute la modul de aplicare corect al cremei:

Sursa: Youtube

Mai jos aveti un video care sa va ajute la modul de aplicare al apei termale spray Avène.

Sursa: Youtube

Voi ce parere aveti de brand-ul Avène ?

bottom of page