top of page

Bucovina - un tãrâm fermecat


Am avut norocul de a participa la un infotrip in Bucovina, pe vremea cand lucram ca si agent de turism. Am ramas fermecata de peisajele pitoresti, mancarea foarte buna si in special, de caldura cu care am fost primiti de oameni. A fost una din cele mai frumoase excursii.

Am vizitat foarte multe hoteluri si pensiuni, insa am sa enumar cateva din cele care m-au impresionat cel mai mult: Hilde's Residence 4* (se afla la 500 m de centrul orasului Gura Humorului), Pensiunea Popasul Domnesc (situat langa padure, deasupra Manastirii Voronet, intr-un loc linistit de unde poti admira intreaga zona a Voronetului) si hotel Sonnenhof, situat in Suceava.

De asemenea, am vizitat Ceramica neagra de Marginea (ca si suvenir am achizitionat o ciubota, in care acum pastrez pensulele de machiaj :), muzeul oului din localitatea Vama, Salina Cacica, Muzeul Satului Bucovinean si, bineinteles ne-am plimbat cu mocanita.

Un alt moment foarte frumos din excursia noastra a fost vizita la Parcul de aventuri Escalada din Gura Humorului. Parcul ofera distractie si emotii (mai ales emotii) la inaltime in aer liber. Dispune de opt trasee cu grade crescatoare de dificultate si nu sunt necesare abilitati speciale. Acord puncte in plus instructorului care a fost alaturi de noi, pentru ca era cat pe ce sa cedez spre sfarsitul traseului, insa, intr-un final l-am terminat cu bine, fara a fi nevoie sa urce dupa mine :)

Ca si incheiere, peisajele sunt superbe, mancarea fooooarte buna si oamenii primitori. Abia astept sa revin in Bucovina :)

bottom of page