top of page

#1 Carti elefant.ro


Cartile despre care am sa vorbesc astazi le-am achizitionat de pe site-ul elefant.ro . Imi place ca livrarea este gratuita, indiferent de valoarea comenzii, iar programul pickup point-ului din Timisoara este accesibil si persoanelor cu un program de lucru prelungit.

Calatoarea & Talismanul de Diana Gabaldon

Trebuie sa recunosc ca prima oara m-am indragostit de serialul Outlander si in acest fel am aflat de autoarea Diana Gabaldon si de cartile din seria Outlander.

In biblioteca mea se afla primele doua parti din serie, si anume Calatoarea & Talismanul.

In anul 1991 autoarea a debutat cu romanul Calatoarea (recompensat, printre altele, cu Romance Writers of America's RITA Award), primul volum din seria Outlander, conceputa initial ca o trilogie. Romanul a cucerit imediat publicul si au urmat inca sapte romane in aceeasi serie, toate bestselluri New York Times: Dragonfly in Amber, Voyager, Drums of Autumn, The Fiery Cross, A Breath of Snow and Ashes, An Echo in the Bone si Written in My Own Heart's Blood. In prezent scriitoarea pregateste al noualea roman din serie, care se va numi Go Tell The Bees That I Am Gone. Din pacate nu se stie data oficiala a publicarii acestuia, conform site-ului oficial al Dianei Gabaldon nu va fi in anul 2017.

Seria Outlander a fost publicata in 26 de tari si a inspirat, incepand cu anul 2014, un serial de televiziune american care se bucura de mare succes.

Calatoarea & Talismanul sunt doua romane complexe, captivante, emotionante si bine documentate din punct de vedere istoric. Paginile lor ofera cititorului intriga, aventura, tradari, mister, scene incredibile de sex, personaje memorabile, momente de umor si romantism. Triunghiul amoros ce este format din Claire si cei doi barbati din viata ei, care se afla in timpuri diferite Frank si Jamie, te fac sa devorezi aceste carti, doar pentru a afla cine va fi alaturi de ea la sfarsit.

Un apartament la Paris de Michelle Gable este o lectura incantatoare cu un final neasteptat. Mi-au placut personajele, modul in care scriitoarea a imbinat cele doua povesti paralele, una din La Belle Epoque, alta din lumea contemporana, cat si redarea atmosferei si farmecului orasului Paris de la sfarsitul veacului al XIX-lea.

Casa de langa lac de Kate Morton

Despre autoarea Kate Morton si cartile publicate de aceasta am sa fac un blog post separat (pentru ca da, in biblioteca mea se afla toate cartile scrise de aceasta).

Kate Morton m-a cucerit inca de la primul volum publicat, si anume Casa de la Riverton, iar romanul Casa de langa lac a meritat indelunga asteptare a publicarii.

Este un roman captivant, cu o actiune imprevizibila, in care predomina misterul, iar finalul povestii este uluitor. Paginile zboara singure cand citesti aceasta carte.

P.S. In scurt timp am sa revin cu un review despre Kate Morton si cartile acesteia.

bottom of page